Πληρωμή Αποστολή Επιστροφες x

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα

Επιλέγοντας να  πραγματοποιήσετε online την πληρωμή σας χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή την χρεωστική σας κάρτα, ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς. Εκεί, εισάγοντας τα στοιχεία της κάρτας σας και ακολουθώντας τα απαιτούμενα βήματα, ολοκληρώνετε εύκολα και με ασφάλεια την εξόφληση της παραγγελίας σας.

Από την είσοδο έως την έξοδό σας από το ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά σας στοιχεία κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης  SSL-128-bit (Secure Sockets Layer).

Αποδεκτοί τύποι καρτών: Visa,  MasterCard, Maestro

Η αποστολή της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει μόλις εμφανιστεί το ποσό στον λογαριασμό μας.

Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

  • Τραπεζική κατάθεση

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας καταθέτοντας το ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς. Ως αιτιολόγηση εισάγετε τον κωδικό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας σε ποια τράπεζα κάνατε την κατάθεση αποστέλλοντάς μας ένα email στο sales@aquamore.gr  με θέμα τον κωδικό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας.

Η αποστολή της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει μόλις εμφανιστεί το ποσό στον λογαριασμό μας.

Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

 

Eurobank: GR780260135000052020162137

Δικαιούχος: ΑΓΑΠΗΝΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

Alpha Bank: GR7601406600660002002037585

Δικαιούχος: ΑΓΑΠΗΝΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

Πειραιώς: GR5401715620006562154766618

Δικαιούχος: ΑΓΑΠΗΝΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

Εθνική: GR5201104890000048901783307

Δικαιούχος: ΑΓΑΠΗΝΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

  • Αντικαταβολή

Με την μέθοδο της αντικαταβολής η πληρωμή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται με μετρητά κατά τη διάρκεια της παράδοσής της σε εσάς από την εταιρεία courier στο χώρο σας.

Αυτός ο τρόπος πληρωμής επιβαρύνεται με μία μικρή έξτρα χρέωση της τάξεως των 3,00 EUR ανά παραγγελία και ανεξαρτήτως ύψους ποσού.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι αποστολές των παραγγελιών σας διεκπεραιώνονται από την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier.

Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας σας καθώς και την περιοχή αποστολής.

Υπολογίζονται αυτόματα στο τελικό στάδιο πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Για παραγγελίες άνω των 200,00 EUR τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας και αυτοπροσώπως από το φυσικό μας κατάστημα στα Χανιά, Σπάρτης 17, περιοχή Κουμ Καπί.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Διατηρείτε δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που αγοράσατε για 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

Προϋποθέσεις Επιστροφής ή Αντικατάστασης

  • Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο sales@aquamore.gr  με θέμα «Επιστροφή» ή «Αντικατάσταση» και το ονοματεπώνυμό σας, την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα  από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας, προκειμένου να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντος.
  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος των 14 ημερολογιακών ημερών ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται.
  • Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην εμπορική του συσκευασία η οποία θα πρέπει να είναι στην αρχική της κατάσταση, να μην έχει ανοιχτεί ή καταστραφεί, να μην έχει υποστεί κάποια εκούσια ή ακούσια ζημιά από τον αγοραστή και  να μην έχουν καταστραφεί ή λείπουν τυχόν ετικέτες/ταμπέλες.
  • Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει υποστεί κάποια εκούσια ή ακούσια ζημιά από τον αγοραστή και να περιλαμβάνει όλα τα επιμέρους συνοδευτικά προϊόντα, εξαρτήματα  και έγγραφα  που υπήρχαν στη συσκευασία του.
  • Εάν η αγορά του προϊόντος που επιστρέφεται/ αντικαθίσταται συμπεριλάμβανε κάποιο/α δώρο/α, θα πρέπει να επιστραφεί/ούν και αυτό/ά.
  • Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει αγοραστεί σε προφορά. Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή/αντικατάσταση προϊόντων που έχουν αγοραστεί σε προσφορά.
  • Για να γίνει δεκτή η επιστροφή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος και να επιστραφούν τα χρήματα ή να αποσταλεί το προϊόν αντικατάστασης, θα πρέπει να ελεγχθούν και να πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Διαδικασία Επιστροφής ή Αντικατάστασης

  • Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο sales@aquamore.gr με θέμα  «Επιστροφή» ή «Αντικατάσταση» και το ονοματεπώνυμό σας, την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας, προκειμένου να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντος.
  • Στην περίπτωση της επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου να αποστείλει το προϊόν με δικά του έξοδα και με εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής του.

    Τα στοιχεία της Aquamore για την αποστολή αναγράφονται στο αποδεικτικό αγοράς.

    Τα χρήματα θα επιστραφούν εφόσον παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστώσουμε πως πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής.

    Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω τραπέζης.

    Θα πρέπει να μας αποστείλετε τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων.

    Το όνομα και τα στοιχεία του δικαιούχου  του τραπεζικού λογαριασμού θα πρέπει να είναι ίδια με αυτά που δηλώθηκαν για την παραγγελία του προϊόντος.

    Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω email.

  • Στην περίπτωση της αντικατάστασης προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου να αποστείλει το προϊόν με δικά του έξοδα και με εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής του.

    Τα στοιχεία της Aquamore για την αποστολή αναγράφονται στο αποδεικτικό αγοράς.

    Η αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης θα διεκπεραιωθεί από την εταιρείας ταχυμεταφορών ACS Courier και τα έξοδα αυτής της αποστολής καλύπτονται από την Aquamore (ισχύει για την πρώτη αντικατάσταση μόνο).

    Το προϊόν αντικατάστασης θα αποσταλεί εφόσον παραλάβουμε το αρχικό προϊόν και διαπιστώσουμε πως πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις αντικατάστασης.

    Για την αποστολή του προϊόντος αντικατάστασης θα χρησιμοποιηθούν τα ίδια στοιχεία αποστολής που δόθηκαν στην αρχική παραγγελία σας.

    Εφόσον εγκριθεί η αντικατάσταση, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω email.

Παρατηρήσεις

  • Στην περίπτωση της αντικατάστασης δεν υποστηρίζεται και επιστροφή χρημάτων. Συνεπώς, εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή, το κόστος του νέου προϊόντος ή συνόλου προϊόντων θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο από το κόστος του προϊόντος ή του συνόλου των προϊόντων που είναι για επιστροφή. Στην περίπτωση που το κόστος των νέων προϊόντων είναι μεγαλύτερο, η αποστολή θα ξεκινήσει μόλις εμφανιστεί το επιπλέον ποσό στον λογαριασμό μας.
  • Παρακαλούμε τοποθετείτε σε ασφαλής συσκευασίες μεταφοράς τα προϊόντα που είναι για επιστροφή ή αντικατάσταση. Η Aquamore δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση καταστροφής ή απώλειας του προϊόντος κατά την επιστροφή.
  • Μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αντικαταστάσεις.

Επιστροφή ή Αντικατάσταση Λόγω Δικής Μας Υπαιτιότητας Ή Ελαττωματικού Προϊόντος

Στην περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή προϊόν που διαφέρει από την περιγραφή που υπάρχει στο e-shop μας ή προϊόν που δεν ήταν σε άριστη κατάσταση κατά την παράδοσή του σε εσάς, έχετε δικαίωμα επιστροφής ή αντικατάστασης εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  στο  sales@aquamore.gr  με θέμα «Ελαττωματικό Προϊόν» και το ονοματεπώνυμό σας, την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας, προκειμένου να μας ενημερώσετε αναλυτικά σχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει.

Εφόσον διαπιστωθεί η ύπαρξη κάποιου εκ των ανωτέρω προβλημάτων, θα δρομολογηθεί άμεσα  η αποστολή καινούργιου προϊόντος.

Η αποστολή θα διεκπεραιωθεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier και τα έξοδα αποστολής-επιστροφής καλύπτονται από την Aquamore.

Κατά την παράδοση του νέου προϊόντος θα πρέπει να παραδοθεί στον μεταφορέα το ελαττωματικό προϊόν.

Μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αντικαταστάσεις.